[Karty] Re: [Karty] Odp: [Karty] Re: [Karty] Się Amry i Żwiruki nie pochwaliły...

Jacek Cywiński karty@listy.icm.edu.pl
7 May 2004 08:47:51 -0000

> Wszystkie niusy obsluguje jeden licznik.

WItam!

chwilowo doszlo do pewnej awarii na stronie niusów w liczeniu wizyt.
Awaria ta jest chwilowa i odwracalna. Liczniki w pozostałej części
serwisu działają bez zarzutu.

Pozdrowienia

@nteneum

"brave men tell the truth, the wise man's tools are analogies and puzzles
the woman holds her tongue, knowing silence will speak for her" Royksopp

Jacek Cywiński, UP31 skr.poczt. 13, 60-966 POZNAŃ

jednokomórkowiec ERA GSM 0600334534

email anteneum@post.pl j.cywinski@wojak.com.pl

Gadu-Gadu 2088534 ICQ 147652011 HOMEPAGE http://www.anteneum.com

KARTYONLINE.NET -> super portal o kartach -> zajrzyj! Zasilany przez sm.anteneum.com