[Karty] Bez karty ani rusz

Piotr Stankiewicz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 31 Mar 2004 17:09:38 +0200

>Niejaka jest w PAP i nadal czytuje, o czym niektórzy wiedzą.
>Dodatek  to było chwilowe zlecenie między zmianą redakcji.
>A Citi nie ma , bo....nie przysłali odpowiedzi mimo ponagleń.

Citi to dziwny bank - jak swego czasu przygotowujac poradnik wakacyjny,
podalem numery zastrzegania kart do kilkunastu bankow i niestety Citi gdzies
sie zgubil, przez moja nieuwage - wowczas dostalem za to po glowie :((

kiedy kilka miesiecy temu pisalem tekst o mozliwosci korzystania z dostepu
przez net na innych komputerach niz z Windows, przeslalem do Citi zapytanie
chyba 3, jak nie 4 razy - wreszcie dostalem po niemal miesiacu czekania
odpowiedz, ale taka, ze szkoda gadac, jedno zdanie w stylu - dostep przez
net dziala na roznych platformach - kiedy poprosilem o szczegoly, zero
odzewu

przyznam, ze choc jestem spokojnym czlowiekiem, troche sie zdenerwowalem -
miesiac czekania na takie zdanko - nie omieszkalem wiec obsmarowac Citi
krotko w moim tekscie

Piotr