[Karty] [GW] Karciana kleska urodzaju

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 31 Mar 2004 15:23:59 +0200

From: "Piotr Gralak" <gral@plusnet.pl>

> Edukacja klientow, aby przynajmniej 99% z nich korzystalo z kredytu na
> 39% ? :)

Mnie się wydaje, ze citi powoli zaczyna tracić rynek. Szczegolnie na rzecz
bankow ktore maja duza baze klientow. Wydaje sie ze naturalne jest (bedzie)
przenoszenie KK tam gdzie ma sie ror, stąd pewnie PZ do KK w citi ;)

Btw pkobp sprzedalo - 160 tys. w ciągu tak krótkiego czasu, a zaczynali jakos
tak z mBankiem równo. mBank ma cos koło 9tys. KK. Ciekaw jestem czy pkobp
wprowadzi mailing KK :)

"Przedstawiciele innych banków nieoficjalnie przyznają, że też szykują się do
podobnych ofert. Statystyki, do których dotarliśmy, mówią, że o ile skuteczność
zwykłego listu z zaproszeniem do zakupu karty nie przekracza 1 proc., to
efektywność rozsyłania gotowych kart oscyluje w okolicach 30 proc."

Przy skutecznosci takiej akcji (w pkobp) na poziomie 10% wyprzedzili by citka
;)) To by było dopiero coś ;)

--
W.