[Karty] Nowa obsługa reklamacji Multi

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Mar 2004 20:17:43 +0200

witam!

Jeżdżę się już z zamknięciem karty kredytowej Multibanku od 4
miesięcy. Najpierw zgłosiłem zastrzeżenie karty i rezygnację ze
wznowienia, sądziłem że wystarczy. Po otrzymaniu kolejnych kilku
pustych wyciągów zareagowałem, okazało się że muszę jeszcze formalnie
wypowiedzieć umowę (szkoda że przy zastrzeganiu nikt mi tego nie
podpowiedział ...). No ale nic, w końcu poszedłem nawet do placówki,
aby mieć na papierze że umowa o karte została rozwiązana (miesiąc
temu), w końcu kk multi wisi mi w BIK-u i ważne jest aby mi to zdjęli.

Wczoraj znów dostałem wyciąg z KK i dzwonię na infolinię, co z tym
zamknięciem rachunku karty. Pani przyjęła dyspozycję do wyjaśnienia
... Po czym dzisiaj dostałem kilka maili z Multibanku o tej właśnie
reklamacji. Pierwszy potwierdzający przyjęcie reklamacji, a drugi
informujący o jej rozpatrzeniu ... i w końcu karta została zamknięta,
HUURRAAA  :-)) ... jeszcze tylko pozostaje do sprawdzenia BIK ;-))

Tylko taka szkoda, że email przychodzi z adresu
kontakt-return@multibank.pl, na który każą nie odpowiadać.
Każą ewentaulnie odpowiadać na info@multibank.com.pl, tylko ja bym
chciał odpisać od razu temu człowiekowi, który do mnie napisał, a nie
w jakiś kosmos nieokreślony.

I taki miły cytat:

"Szanowna(y) Pani(e)
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2004-03-30 00:XX:XX
(numer RXXXXXXX) przekazujemy wyjaśnienia MultiBanku

Pragniemy poinformować, iż kontrakt karty kredytowej został
ostatecznie zamknięty w dniu 2004-03-30.
Ufając, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące
pozostajemy,

Z poważaniem
YYYYYYYYYYYYYY

Prosimy nie odpowiadać na niniejszego maila. W przypadku nie
zaakceptowania rozwiązania prosimy o przesłanie informacji na skrzynkę
info@multibank.com.pl, kontakt z operatorem multilinii (0-801-300-000)
lub pracownikiem najbliższej placówki MultiBanku.

Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie
odpowiadać."

MJ