[Karty] Bez karty ani rusz

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Mar 2004 12:03:28 +0200

dziś w dodatku do Zycia Warszawy niejaka Anna Lach oceniła karty (tylko
kredytowe) roznych bankow - bez city. Nie wiem dlaczego ale pominiecie tego
banku mi jakoś nie przeszkadza :-)

   Kryteria sa mniej więcej podane ale np BPH jest na drugim miejscu a BZWBK
brak w piątce - co mnie zdziwilo
Po starannej analizie doszedlem do wniosku, że zadziałały tu opcje
ubezpieczeń, za ktore BZWBK sobie każe płacic a w BPH klient za nic nie
odpowiada. No i oprocentowanie kredytu jak sie go nie splaci na czas.

   Ja jednak wole KK z BZWBK bo można ją za darmo podglądać w internecie,
debet spłacać na czas, a odpowiadam ewentualnie do 150 EUR. Poza tym jest
tańsza.
*** blad ***