[Karty] Re: "EIP" J.Masioty

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 26 Mar 2004 17:33:26 +0100

Małgorzata Kuklewicz wrote:
> To ja lepiej do niego pójdem, w poniedziałki przyjmuje ;-))

a przyjmuje tylko gotówką, czy kartą też? ;-)

Swoją drogą - ciekawe zagrania stosują PKP PR w Katowicach. Na
pięterku w kasach PKP PR mozna zapłacić kartą, ale tylko w kasie
sprzedającej bilety na pociągi... nie objęte rezerwacją miejsc. W
kasie w której PKP PR łaskawie sprzedają bilety z miejscówkami
niestety terminala nie ma i pani ma zakaz łażenia dwa boksy dalej do
kasy z terminalem. Oczywiście na parterze wszystkie kasy PKP IC są
wyposażone w terminale. Wygląda na to, że ktoś w PKP PR policzył, że
przyjmowanie w kasie PKP PR zapłaty kartą za bilety na przewoźnika PKP
IC im się nie opłaca, bo oni za ten bilet dostają tylko niewielką
prowizję od PKP IC, a prowizję dla PolCardu muszą odprowadzić od całej
kwoty.

A to Polska właśnie...