[Karty] Re: nowe ubezpieczenia kart w BZ-WBK

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 19 Mar 2004 18:01:27 +0100

From: "Piotr J. Ochwal" <karty@ochwal.net>

> Nowy system centralny w PKO BP, czyli Altamira. Dostęp przez internet
> dla wszystkich. Po co wtedy jakieś tam Inteligo?

Żeby mieć inna markę dla młodych ludzi, którym pkobp kojarzy sie z emerytami :)
Myślę, że _marka_ inteligo zostanie. Pkobp to przecież ogromny bank. Spokojnie
mogli by stworzyc oprocz marki dla młodych jeszcze markę dla zamożnych. Przeciez
to nie musi sie systemowo niczym różnić, byle klient był zadowolony ;) A żeby
był zadowolony, to juz mu się wmówi poprzez odpowiedni marketing ;)

--
W.