[Karty] Re: gangi bankomatowcow

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Mar 2004 18:38:51 +0100

> Rozumiem, że zejście i rozliczenie w ciężar rachunku nieautoryzowanej
> transakcji na kartę VE z zerowym limitem na transakcje bezgotówkowe,
> to nic takiego, dłobnostka i hu kers?

Co do dziennego limitu, trudno mi się wypowiedzieć. Tu bank powinien
jednak sprawdzać co rozlicza. Natomiast rozliczenie transakcji bez
autoryzacji czy po terminie obowiązywania blokady autoryzacyjnej to już
częściej się zdarza i niestety naraża bank na ryzyko braku środków
na rachunku.

Poza tym w mojej wypowiedzi chodziło mi o coś innego - odniosłem się
raczej do zarzutu, że bank nie zadzwonił. Co niekoniecznie musi oznaczać
od razu, że o niczym nie wiedział.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz