[Karty] Re: Zasada jest prosta: kto pierwszy, ten lepszy

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 11 Mar 2004 19:05:33 +0100

Dnia 2004-03-11 15:43, Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

> niestety jakiś miesiąc temu czyściłem konta i m.in. Kredytbank już należy do historii

Ale to brzmi... Zaraz jakiś dziennikarz sensację podchwyci:
"Groźny haker przyznał się w internecie do wyzerowania miesiąc temu wszystkich
kont w Kredytbanku. Wcześniejsze doniesienia o kłopotach tego banku okazały
się prawdziwe. Udało nam się ustalić, że sprawca nazywa się Karol Ż. - policja
wkrótce rozpocznie dochodzenie, jednak przedstawiciele banku uparcie zaprzeczają
ujawnionym faktom. W kilku miastach pod kasami Kredyt Banku ustawiły już się
kolejki osób zaniepokojonych całą sytuacją. Boję się, że straciłam oszczędności
całego życia - - mówi klientka Jadwiga Jagiełło. U nas z pewnością taka sytuacja
nie mogłaby się zdarzyć - twierdzi anonimowy przedstawiciel banku, który do tej
pory nie udostępnił klientom dostępu przez sieć - To była słuszna decyzja, choć
wielu naszych klientów miało inne oczekiwania. (inf. własna)"
;)