[Karty] Re: gangi bankomatowcow

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 11 Mar 2004 18:55:10 +0100

Małgorzata Kuklewicz wrote:
> Mówisz, że ingerowaliście z zawartość paska?

Nie. Przeprowadzalismy nieautoryzowane transakcje kartami VE.
Posiadacz jednej z nich nawet miał zablokowane w banku transakcje
bezgotówkowe. Zrobilismy dwie transakcje, a dalej to było mniej więcej
jak u Waligórskiego:

"Jakoż było śniadanie; kocur dwakroć mlasnął,
Zjadł obie, ziewnął, pierdnął i z powrotem zasnął"

:-)

> Więc zaczęłam od początku, nadmieniając nawet, że chcę dokonać
> przestępstwo - nie pomogło - wskazali mi sklep. Podziękowałam żarliwie
> dziekując za pomoc...

Z może to byli kontrolerzy MPK? ;-) Kto oglądał ostatni "maraton
uśmiechu" na tefauen, ten zrozumie.