[Karty] Re: MC Partner zmienia sie w VISA Regata

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 11 Mar 2004 14:01:52 +0100

Krzysztof Kowalski wrote:
> Boże, a już się martwiłem, że go zbyt negatywnie odebrałem w tym wywiadzie.
> Przecież ten facet nie w ogóle pojęcia o swoim banku i o polskim rynku
> bankowości! Na pytanie o konsolidację gada o PKO BP i o tym, że nic
> wielkiego się nie wydarzy. Ten człowiek nie ma chyba pojęcia o spekulacjach
> nad ING, WBK, BPH, BRE itd.

Lecz dokładnie informować babci nikt nie spieszy
Po co babcię denerwować? Niech się babcia cieszy!

Czy facet, który jest inżynierem transportu po gdańskiej polibudzie, a
jedyne, co sensownego robił w życiu, to wożenie bez prawa jazdy
ciężarówką drewna do stoczni, nadaje się na dyrektora banku? :-)
--
pjo