[Karty] [Karty] Fortis zaszalał...

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 9 Mar 2004 14:16:52 +0100

Grzegorz Podsiadło napisał:

> ... i dołączył do nowej VE zestaw naklejek (całe 4 sztuki) gdzie
> dzwonić w wypadku utraty karty.

zawsze były, różnych rozmiarów

> Na kopercie w której przyszła karta nie ma słowa że to jakikolwiek
> bank, jako nadawca figuruje ZOK Warszawa, skr. poczt. 12. 02-696
> Warszawa - to teraz normalna procedura ?

juz pare razy tak było - w sumie bezpieczniej jak koperta nie mowi zbyt
wiele o zawartosci.
Zwróć za to uwage na cvv2 na pasku VE - nowe ponoć go mają ale mimo to
Fortis twierdzi że kod ten nie jest po to żeby robić operacje w internecie.
Ciekawostka - podobno się da a nie wolno, ale nie zauważyłem żeby to "nie
wolno" było gdzieś zapisane :-)
*** blad ***