[Karty] Re: BIK a mBank

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 5 Mar 2004 17:26:43 +0100

Dostałem dzisiaj raport z BIKu i nie wiem, czy się śmiać, czy
płakać...

Ogólne wnioski:
1) W BIKu nie ma informacji o żadnej z posiadanych przeze mnie kart
kredytowych
2) Za to są informacje o liniach kredytowych, których od dawna nie mam
(BRE, GBG, Citibank)
3) Są też dwa zapytania w związku z "wnioskami kredytowymi" tylko na
jakieś dziwne sumy, które nie odpowiadają rzeczywistości - dlaczego
banki prześwietlając klienta, który się stara o kredyt w wysokości N
złotych wysyłają do BIKu wniosek wpisujac tam kwotę np. N/5 zł?
4) Numery moich rachunków przekazane przez Multibank i Bank Handlowy
sa błędne
5) niektóre z danych adresowych przekazanych przez Bank Handlowy są
błędne
6) Data otwarcia rachunku w BH jest błędna

Ja nie wiem - czy immanentną cechą jakiejkolwiek instytucji w tym
kraju jest BAJZEL ???