[Karty] Re: Co zrobić przy wypowiadaniu złotej rybki ?

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 4 Mar 2004 06:21:30 +0100

On Wed, Mar 03, 2004 at 03:47:04PM +0100, Piotr J. Ochwal wrote:

> tak. Rezygnacja dotyczy jednej karty (bo do rachunku może ich być
> wydanych kilka, np. dla ciebie, dla kochanki, dla drugiej kochanki - i
> możesz zrezygnować np. z jednej z nich (z karty, lub z kochanki, albo z
> obydwu na raz :) a wypowiedzenie całości oznacza dodatkowo rozwiązanie
> umowy kredytowej.
>
> Ja bym zastrzegł "bo zgubiłem", a potem wypowiedział umowę nie
> zwracając karty.

Już wiem co zrobię :-)
Napiszę rezygnację.
A nastepnie, że mimo, że wiem, ze jest to wypowiedzenie umowy, to nie
mogę im karty odessłać bo ją zniszczyłem zgdonie z odpowiednim punktem
regulaminu. :-) Znaczy wrzuciłem do pieca.

KJ

--
3rd Law of Computing:
        Anything that can go wr