[Karty] Re: Co zrobić przy wypowiadaniu złotej ryb ki ?

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 3 Mar 2004 16:30:26 +0100

Kamil Jońca wrote:
> Ee ? to po co w takim razie pkt 6
> Rezygnacja Posiadacza rachunku z używania karty jest traktowana jako
> wypowiedzenie Umowy.

Może chodziło mu o umowę o EIP?

Jak ja lubię regulaminy tworzone przez magistrów zarządzania i
marketingu i opiniowane przez tak zwanych (niedo)ra(j)dców prawnych...

Pracując w pewnej poważnej instytucji zgłosiłem swego czasu do pewnego
regulaminu kilkanaście poprawek motywując, że bez ich wprowadzenia
regulamin będzie niezgodny z KC i paroma innymi ustawami. Pewna bardzo
ważna osoba odpisała, że "skoro nad regulaminem siedział cały nasz
(baaaaczność!) DZIAŁ PRAWNY (spocznij!) to on musi być dobry", a inna
bardzo ważna osoba podziękowała za uwagi i... wprowadziła do
regulaminu wszystkie poprawki :)