[Karty] Co zrobić przy wypowiadaniu złotej ry bki ?

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 03 Mar 2004 15:31:52 +0100

*Pisze sobie wypowiedznie umowy złotej rybki i nie bardzo wiem co mam
zrobić, bo w regulaminie jest:
XIV Rezygnacja z karty*

*1*

Posiadacz rachunku może w każdej chwili zrezygnować z używania dowolnej
z kart wydanych do Rachunku.
[....]

*5*

Użytkownik karty, który złożył rezygnację z używania karty, zobowiązany
jest zniszczyć kartę w sposób trwały, uniemożliwiający dalsze
posługiwanie się nią.

*6*

Rezygnacja Posiadacza rachunku z używania karty jest traktowana jako
wypowiedzenie Umowy.
=================================================================================
Czyli wydawałoby się, że po prostu powinienem wysłać pisemko, że
rezygnuję z używania karty, kartę wrzucić do ogniska i po sprawie.
Ale mamy też:

=================================================================================
*XVI Zmiany i wypowiedzenie Umowy
[...]
*

*5*

Posiadacz rachunku może wypowiedzieć Umowę w każdym czasie ze skutkiem
natychmiastowym.

*6*

W momencie wypowiedzenia Posiadacz rachunku zwraca do mBanku kartę wraz
z kartami dodatkowymi, funkcjonującymi w powiązaniu z rachunkiem,
którego dotyczy wypowiedzenie oraz spłaca całość zadłużenia wraz z
należnymi odsetkami, opłatami i prowizjami.

Czyli ? jesli napiszę, ze rezygnuję, z używania złotej rybki to nie
muszę odsyłać (mimo, że zgodnie z XIV, pkt.6 wypowiedziałem umowę)  a
jeśli napiszę, ze wypowiadam umowę to muszę zwrócić?  A może te zapisy
dotyczą różnych sytuacji a ja jestem głupi ?

KJ