Re[2]: [Karty] Re: BIK a mBank

Karolina karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 3 Mar 2004 12:06:12 -0100

Witaj Roman,

W Twoim liście datowanym 3 marca 2004 (09:40:30) można przeczytać:

RH> No to teraz ty, Karolina, masz podstawę do zaskarżania. Podejmiesz się?
RH> Tylko najpierw warto byłoby uważnie przestudiować ustawę.

Na razie sprawa rozegra się pomiędzy mną a bankiem, który te informacje
przekazuje... (pod moje dane w BIK podpięte są informacje o innym
dłużniku, który miał bardzo złą historię kredytową). Potem trzeba
będzie cos z tym zrobić, bo gdyby nie przypadek nie miałabym szansy
dowiedzieć się o pomyłce.

Karolina