[Karty] Re: BIK a mBank

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 03 Mar 2004 09:50:32 +0100

Dnia 2004-03-03 00:25, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

>Dnia Tue, 2 Mar 2004 osoba podpisująca się jako Roman Habrat nacisnęła klawisze:

>Nie mówię o ich przekazaniu, tylko o informacji, że bank uzyskuje więcej
>informacji od klienta.

To na jakiej podstawie występować do rzecznika?
Bo "tak słyszałem" czy "tak napisano na liście dyskusyjnej"?
Przecież żaden bank nie da nikomu papieru, że dostał więcej info o kliencie
niż on sam. Zresztą skąd bank miałby to wiedzieć?
A klient nie ma jak udowodnić tezy o różnicy, chyba żeby sam był
pracownikiem
banku i sam przetwarzał odpowiedź z BIK-u na swój własny temat.