[Karty] Re: Awaryjne wydanie karty zastępczej poza granicami kraju

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 2 Mar 2004 23:39:30 +0100

> Pytałem o to kilku Citisłoni i niby jest to za darmo dla wszystkich
> kart, ale nie są co do tego przekonani na 100% :)

A mają to w ogóle oficjalnie w ofercie? Bo jakoś nie zwróciłem
uwagi nigdy żeby mi to gdzieś u nich pojawiło.

Poza tym raczej mało banków korzysta z tych usług (awaryjna wypłata
gotówki i awaryjne wydanie karty zastępczej) choć teoretycznie każdy bank
powinien to oferować (niekoniecznie bezpłatnie) do swoich kart
prestiżowych od kart typu Gold czy Business wzwyż.

A niskie zainteresowanie zapewne wynika z tego, że taniej, wygodniej
i bezpieczniej nawet jest bankowi ekspresowo wykonać i wysłać klientowi
kartę gdzieś w świat choćby pocztą kurierską.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz