Re[2]: [Karty] BIK a mBank

Karolina karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 2 Mar 2004 22:50:03 -0100

W Twoim liście datowanym 2 marca 2004 (19:40:51) można przeczytać:

WF> Pewnie pytaja tylko o wybranych klientów. Nie opłaca się pytać o
WF> każdego.

No tak, ale jeśli klient składał wcześniej wniosek o linię kredytową i ten
wniosek został odrzucony bez podania powodu (w domysle z powodu
informacji uzyskanych z BIK) to chyba warto byłoby sprawdzić
klienta.... Myśle, że jeśli już,to sprawdzają od jakiegoś wyższego
limitu.

Jest na grupie ktoś, kto ma w raporcie z BIK zapytanie dot. wniosku o kk
mBanku?

pozdrawiam
Karolina