[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Jak napraw dę działa Air Polonia czyli układy, układziki, prywata (Życie)

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 30 Jun 2004 20:19:11 +0200

> Oczywiście. Tym bardziej, jeśli będzie to np. bank zagraniczny.

Z kilku przeprowadzonych skutecznie chb wywnioskowałem, że wygląda to tak :
- klient wysyła reklamację do swojego banku.
- bank daje to dalej do VISA (pisze o VISA bo innych nie testowałem),
- po ustalonym czasie jeśli nie nadejdzie "protest" pieniądze wracają na
konto klienta,

Domyślam się, że VISA wysyła to do instytucji rozliczającej transkację i
obciąża ją a ta robi to samo w strosunku do
sprzedawcy z tym, że dowala mu jeszcze $20-100 kary. Jak zauważyłem w USA
chb jest bardzo źle widziany i powoduje określone
konsekwencje dla sprzedawcy aż do rozwiązania umowy włącznie. Dlatego w
spornych sprawach lepiej poprosić o "refund" sprzedawcę
i daje głowę, że większość uczciwych to zrobi mając opcję przymusowego
ściągnięcia wraz z dodatkową opłatą.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG