[Karty] Jak naprawdę działa Air Pol onia czyli układy, układziki, prywata (Życie)

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 30 Jun 2004 18:14:07 +0200

Dnia 2004-06-30 17:38, Użytkownik Małgorzata K. napisał:

> Przykładowy formularz reklamacyjny Visy -
> http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/reklamacja_visa.pdf

Faktycznie, brak tam punktu o tym, że otrzymane towary/usługi są
niezgodne z zamawianymi. Takie coś widziałem kiedyś na formularzu, ale
może był to formularz z MasterCard.

Co więcej punkt drugi ma chyba błąd w tłumaczeniu, bo w wersji angielskiej
służy do zgłoszenia braku obciążenia, a po polsku nie wiadomo o co w nim chodzi.