[Karty] Oglądajcie TVP1 !

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 30 Jun 2004 12:38:58 +0200

Dnia 2004-06-30 00:12, Użytkownik Wojtek Pięcek napisał:

> Swoją drogą ciekawe jak się skończy, choć znając banki, nie spodziewam się
> by łatwo przepuścili.

Nie oglądałem programu, domyślam się jednak z postów o co chodziło.
I informuję, że moja koleżanka z firmy miała taką sprawę z PKO BP,
gdy ukradziono jej czeki i zrealizowano na kilkadziesiąt tysięcy
powyżej skromego stanu konta.
Podpis był zupełnie inny, złodzieja ustalono, ale bank naturalnie
po pieniadze wystąpił tam gdzie mu najwygodniej czyli do koleżanki.
Trwało to kilka lat, ona nie mając z czego spłacić - nie spłacała,
potem zaczęła płacić nieduże raty, potem sprawa trafiła do sądu
i ostatecznie bank wycofał swoje roszczenia.
Jestem przekonany, że PKO BP ma takich spraw wiele, acz z pewnością
dużo więcej jest przypadków gdy ludzie pokornie spłacają to co
złodziej ukradł.