[Karty] Re: [Karty] Jak naprawdę działa Air Polonia czyl i układy, układziki, prywata (Życie)

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 30 Jun 2004 11:40:33 +0200

> Potencjalny upadek jednego z przewoźników może zachwiać rynkiem, bo
> zaufanie klientów z całą pewnością zostanie nadszarpnięte. Prawda jest
> taka, że za jakość trzeba odpowiednio zapłacić, a kto latał tanimi
> liniami - i ma odpowiednią skalę porównawczą - nigdy już nimi nie poleci.
> Mimo wszystko można się spodziewać, że w opuszczone miejsce natychmiast
> wejdą inni, bo życie nie znosi próżni.

ROTFL! Co za debil. Leciałem tydzień temu WizzAir i na pewno polecę z nimi
jeszcze nie raz. Super obsługa, bardzo miło. A jak ktoś nie może się
powstrzymać przez 2 godziny, żeby nie jeść za darmo to już jego problem.

pzdr
Krzysiek