[Karty] pare spraw okolobankowych

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 23 Jun 2004 09:02:40 +0200

Adrian Kurowski napisał:

> Ja oczywiscie napisalem juz fax do dyr. dep. windykacji i karte
> splacilem w grace periodzie :) zobaczymy czy dostane jakas odp. albo
> czy wpisza mnie do BIKu.

> Gdyby ktos przemyslal procedure to uruchomilby windykacje dopiero po
> 21.06. Ale nie przemyslal :(((

ja mialem w BZWBK kartę złota, a potem przeszedłem na srebrna VE,
ponad rok temu z niej przeszedłem na MC ze zdjęciem
Rachunek zamknięty dawno, wiec sama KK - zawsze przed koncem wymawiałem
wznawianie ale w ostatnim miesiącu robiłem operację do póżniejszego
rozliczenia, jak karta już nie była wazna. ANI RAZU nie zrobili takiego
numeru - wiec to pewnie sprawa akurat twojego oddzialu.

Raz nadgorliwcy w oddziale zamknęli mi dostep internetowy jak likwidowalem
rachunek - wykłóciłem się i ten sam numer rachunku (a mialem sam podglad)
przywrócili żebym go miał dla karty.
Moj oddział był juz "wychowany" - teraz mam tylko KK wiec z żadnym nie
jestem juz zwiazany
*** blad ***