[Karty] pare spraw okolobankowych

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Jun 2004 19:31:02 +0200

From: "Bogusław Ładoś" <blad@pingwin.waw.pl>

> nie rozumiem pretensji BZWBK - przeciez 21 czerwca bedzie dopiero w
> poniedzialek?

wydaje mi sie, ze zaczynam rozumiec 'logike' BZ WBK - otoz, w momencie rezygnacji ze
wznowienia karty w ich mniemaniu (nie chce mi sie sprawdzac umowy, bo moze sie okazac, ze
zgodnie z umowa) jednostronnie rozwiazali ze mna umowe kredytowa. Tym samym od konca
kwietnia moje dotychczasowe zadluzenie zostalo zakwalifikowane jako wymagajace
natychmiastowej splaty, a juz w od konca maja jako przeterminowane ponad miesiac. Wyslali
mi wiec z automatu swistek z wezwaniem do zaplaty. Generalnie IMO wtopa BZ WBK polega na
tym, iz nie dostosowali procedury windykacyjnej (wysylania listu z wezwaniem do zaplaty)
do produktu pt. karta kredytowa. Innymi slowy nie wzieli pod uwage faktu, ze ktos moze
zrezygnowac z karty kredytowej i chcac splacic zadluzenie w grace periodzie wynikajacym z
umowy (wyciagu) podpadnie pod procedury windykacyjne.

Ja oczywiscie napisalem juz fax do dyr. dep. windykacji i karte splacilem w grace
periodzie :) zobaczymy czy dostane jakas odp. albo czy wpisza mnie do BIKu.

> Dlaczego nie masz tego zrobić 21 czerwca?

Gdyby ktos przemyslal procedure to uruchomilby windykacje dopiero po 21.06. Ale nie
przemyslal :(((

-adrian

ps.
a propos BPHu i karty wysylanej ze Szwajcarii - po intrewencji Centralii zostalem
zaproszony na jutro do oddzialu po podpisanie umowy i odbiur PINu.

-adrian