[Karty] Re: e-napad w Pekao SA

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 19 Jun 2004 21:19:52 +0200

> Pewnie zostaną/li przeproszeni moze nawet dostaną fanta . Bank powie im
> że dba o ich pieniądze :)

Ten bankm słynie z takiego traktowania. Kiedyś też byłem u nich "VIP`em" :)
A zostałem nim tylko dlatego, że mając zwykłego MC charge z przyzwoityum
limitem
zastałem kiedyś przy kasie informację, że moje konto zostało zablokowane/
Zablokowała naczelniczka bo stwierdziła, że "za dużo wpłaciłem".
Fakt. W 1996 r. wpłaciłem w 2 tygodnie w sumie jakieś 40 tyś na konto
osobiste.
Akurat mieszkanie kupowalem....

Zrobiłem awanturę na cały oddział i w ramach "przeprosin" dołożyli mi
złotego "MC" :)

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG