[Karty] :)

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 8 Jun 2004 23:22:25 +0200 (CEST)

Dnia Tue, 8 Jun 2004 osoba podpisuj±ca się jako Michał 'Amra' Macierzyński...:

>Bank Pekao S.A. wprowadził do swojej oferty trzy nowe karty kredytowe.
>Już niedługo klienci tej instytucji będą mogli ubiegać się o karty
>Srebrna Visa Regata, Złota Visa Regata oraz złotą kartę Pekao/LOT.
>http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5472

Klienci Pekao S.A. wprowadzili do swojej oferty szybkie składanie
dyspozycji zamykania rachunków :>

BTW - Pekao S.A. do dzisiaj mi przysyła co miesi±ć dwa wyci±gi -
pierwszy, to nieistniej±ca już Pekao Qualiflyer. Druga, to nigdy nie
odebrana Lot :)

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688