[Karty] Re: chakierzy

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 3 Jun 2004 17:19:02 +0200

Piotr Gralak wrote:
> jak bylem w podstawowce to poszedlem do apteki po nadmanganian potasu.
> pani magister zapytala mnie po co mi a ja glupi prawdomowny
> powiedzialem ze do eksperymentow chemicznych. i mi nie sprzedala :-)))

A ja niedawno kupowałem w Castoramie butelkę rozcieńczalnika nitro.
Oczywi¶cie dano mi do wypełnienia formularz, na którym trzeba było
napisać jak się nazywam, gdzie mieszkam i po co mi ta niebezpieczna
substancja. Napisałem, że nazywam się Mariusz Łapiński, mieszkam w
Warszawie, a rozcieńczalnik kupuję do picia.