[Karty] Re: [ING] karty przedpłacone

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 31 Jul 2004 16:24:48 +0200

Piotr J. Ochwal said the following on 2004-07-31 16:12:

>Teraz już mogę :-) Do oddziału wróciła "z wygnania" moja znajoma ;-)

Juz nie trzeba. :-) Wczoraj musiałem coś "na mieście" załatwić, i
wcześneij wyszedłem. Po drodze zahaczyłem o oddział w którym kiedyś
"wymusiłem" sprowadzenie kart i tam kupiłem sobie drugą.
BTW nie wiem czy było, ale jedna z kart kupionych tam ma date wazności
kwiecień 2006, a druga (wczorajsza) wrzesień 2005
Biorąc pod uwagę, ze opłata jest "za wydanie"  a nie "za rok", to  te
faktycznie tanie :-)

KJ

Laczysz sie przez modem? Mamy dla Ciebie bonusy!
>>> http://link.interia.pl/f1826