[Karty] Re: [Karty] Złota KK Pekao-Majlzendmor

Filip Wyszomirski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 30 Jul 2004 12:04:41 +0200

> http://www.miles-and-more.com/mam/pl/pl/nap/0,3678,0-0-709909,00.html
>
> BTW - czy rachunki KK Pekao można podglądać przez internet?
> --
> pjo

Nie nie można :-(
A przy okazji zastanawiam się czy Pekao SA rzeczywiście jest zainteresowane,
aby cokolwiek sprzedać. Jako użytkownik standardowej karty Pekao LOT
dostałem ładną kopertkę o karcie złotej. Zgodnie z moimi oczekiwaniami karta
złota nie zapewnia praktycznie żadnych korzyści w porównaniu do karty
zwykłej. Jako korzyści trudno uznać 2000 mil zamiast 1000 przy uzyskaniu
karty czy ubezpieczenie podróżne. Tylko opłata roczna wynosi dwieście
kilkadziesiąt złotych zamiast 75 lub 90 (nie pamiętam). Oprócz tego pakiet
bezpieczeństwa 6 PLN zamiast 2,40 PLN.
Hitem w stylu Pekao SA jest oczywiście żądanie przedstawienia zaświadczenia
o zarobkach, aby wymienić kartę zwykłą na złotą. Zwykłą mam od chyba 3 lat,
więc mogliby sobie darować.

Dla porównania w tym samy dniu dostałem ofertę z Citibanku. Do posiadanej
standardowej karty złotej mogę wyrobić sobie kartę złotą Moto. Przez dwa
lata karta ta jest zwolniona z opłaty rocznej, a później 95 PLN. Do tego
dostaje dodatkowy limit kredytowy. Jedyne co muszę zrobić to wpisać imię,
nazwisko i adres na formularzy, podpisać go i wysłać.

Filip