[Karty] Wypłaty za granicą z Mult ibanku

"Małgorzata K." karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 29 Jul 2004 14:16:30 +0200

2004-07-28 09:36, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> Hmmm moze leiej "pobiera do 2% transakcji". (chociaz zdaje mi sie, ze
> i tak i tak zawsze pobierze...
> A to jest ta ukryta prowizja przy transakcjach zagranicznych...

Nawiązując do tematu optional issuer fee - wydawało mi się, ze taka
prowizja jest w jakiś sposób dzielona (na podstawie ustaleń zawartych w
umowie pomiędzy bankiem a Visą) pomiędzy bank a organizację.
Natomiast z tego, co się dowiedziałam w mB/MB, 2% prowizji za
przewalutowanie idzie w całości dla banku, a Visa pobiera inne prowizje
związane z transakcjami walutowymi...

--
luzyta