[Karty] Re: [OT] Zaurus

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 29 Jul 2004 13:11:10 +0200

"Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
> Ciagle piszesz o bankowosci detalicznej.

Niekoniecznie.

> Przeciez w systemach bankowosci internetowej mozesz ustalic latwo jaka
> osoba ma do czego dostep. Glowna czesc operacji moze isc via zwykly
> modem i stary system, a czesc informacyjna dostepna jest przez
> internet.

to rozumiem - i to się trzyma kupy.

> Nowe internetowe systemy tak samo pozwalaja ci wysylac przelewy w
> paczkach i niczym sie to praktycznie nie rozni od wysylania tych
> samych paczek z multicasha przez internet a nie przez modem.

pod względem logicznym - nie różni się. Aczkolwiek pod względem
technologicznym może być niebezpieczne. Jak już pisałem - znasz
rozwiązanie bankowości INTERNETOWEJ, w którym jesteś w stanie
jednoznacznie stwierdzić, że wysłałes dane do banku, a nie do
"człowieka pośrodku"?

[ciach]

> - podpis elektroniczny przechowywany jest na karcie procesorowej, w
> repozytorium Banku lub dowolnym nośniku danych,

w repozytorium banku... ROTFL

Kolejny raz przypominam o coraz to nowo odkrywanych
"nieudokumentowanych mozliwościach" przeglądarek internetowych, z IE
na czele.