[Karty] Re: [OT] Zaurus

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 29 Jul 2004 10:10:53 +0200

Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> wrote:
> Ech, Michał... przestań dumać, jak dyplomowany ekonomista i zacznij
> myśleć logicznie.

No ale co ja mam dumac? Ze na zachodzie to jakies inne, glupsze firmy
przesiadaja sie na nowe systemy internetowe? Ze w Polsce tez juz
zaczynaja korzystac (BRE, BPH). Ze nawet z tradycyjnych off-linowych
systemow przesylaja dane do banku przez Internet?

BTW Citek - tez oferuje przeciez internetowy system ;) Fakt, ze stara
wersje i podstawowe uslugi, ale za jakis czas...

Co do braku internetu - korzystasz z "eDysku" (nie wiem jak to sie w
innych bankach nazywa) i lecisz do placowki. Kabel telefoniczny tez
moga przeciac - wiec w czym widzisz problem?

http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/