[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Wypłaty za granicą z Multibanku

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 14:22:37 +0200

Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> khem - zawsze? No to jak w koncu jest z placeniem ich karta i w innych
> bankach. Bo ja zawsze bylem przekonany, ze w BZ WBK transkacje w
> internecie w Amazonie rozliczali mi via kursie sprzedazy pieniedzy

to że BZWBK tak ma to jest mozliwe, skoro w ramach jednego banku PKOBP jedna
karta przeliczana jest wprost z waluty po kursie kupna pieniedzy a druga
przechodzi przez USD i jest rozliczana po dewizach to znaczy że nie ma
reguły :-)

a jaki % przy okazji tej ukrytej prowizji pobiera Inteligo to wielka
niewiadoma
*** blad ***