[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Wypłaty za granicą z Multibanku

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 11:12:07 +0200

> Tak. I mam nadzieje, ze tego nie zmienia.

A skąd pewność, że stosowany przez bank kurs USD->PLN
jest korzystniejszy, niż w przypadku banków konkurencyjnych,
gdzie karta przeliczana przez euro (USD->EUR->PLN) może
w rezultacie dać inną, mniejszą kwotę w PLN?

Ja jakoś tego nadal nie rozumiem - każdy tak bardzo zwraca
uwagę czy aby karta przeliczana jest przez USD czy EUR, ale
nikt nie zwraca uwagi na najważniejszy parametr - czyli kurs
stosowany przez bank :-)

Nie twierdzę, że mBank ma akurat wysoki kurs, ale wiemy, że
są inne banki, które stosują wysokie kursy dla transakcji
kartowych.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz