[Karty] Re: okradal konta hindusow...

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 27 Jul 2004 16:25:25 +0200 (CEST)

Dnia Tue, 27 Jul 2004 osoba podpisująca się jako Roman Habrat nacisnęła...:

>Tak, to jest opis działań zwykłego złodzieja, a nie hakera.
>Może więc hakerstwo w jego wypadku (skoro było istotne) polegało na tym,
>że maskował się po crackersku przy zamawianiu i odbieraniu towarów? Tylko jak?
>A może ja jego i dziennikarza przeceniam?

Wiecie co? Jak czytam co dziennikarzyny wypisują, a jeszcze do tego
trochę ubabrałem łapy w ostatnio rozdmuchanej przez media 'aferze' Edyty
Górniak i konfrontuję rzeczywistość z 'faktami' prasowymi, to mi się cos
w kieszeni otwiera.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688