[Karty] Re: [Karty] Wypłaty za granicą z Multibanku

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 26 Jul 2004 10:24:24 +0200

From: "Mariusz A. Jasiński " <mja@onet.pl>
> I chciałem się zapytać jak to jest w praktyce, czy np. wypłacając funty czy
korony, to 2% jest zawsze doliczane czy czasami.
> Od czego zależy to tajemnicze MOŻE ?

IMO zawsze.

> A propo: UKOiK bardzo nie lubi takich sformułowań i ostrzegam Multibank
(zastanawiam się nad donosem). Taryfa powinna ściśle definiować opłaty. To
właśnie UKOiK nakazał mbankowi likwidację prowizji:
> "Pozostałe operacje - do 15zł".

Wal od razu ;) Już to sygnalizowaliśmy (zaraz po wprowadzeniu tego w toip - heh
az spojrzalem: październik 2003 !!!! do dzis nie otrzymaliśmy odpowiedzi), ale
multibank widać woli rozmawiać z uo-kik'iem ;)
Btw podobne pozycje w toip ma tez wbk, mBank i zapewne parę innych banków.

--
Witek