[Karty] Male platnosci

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 23 Jul 2004 4:02:48 +0200

>ankagb@poczta.onet.pl wrote:
aa jakie¶ elektroniczne portmonetki na małe wydatki, to nie łaska? Może
karty
>z chipem by się przyjęły? Przypominam sobie, jak na targu w pięknym mie¶cie
>Tuluzie musiałam wygrzebywać drobne na serek, bo karty z paskiem nie
>chcieli. Ale jakby była a chipem, to każde i pięć euro prosze bardzo.
>
>Anka

Własnie czytałem coś o elektronicznych legitymacjach studenckich (z
indeksem, kartą biblioteczną itp w jednym czipie), które mają służyć jako
portmonetki do drobnych płatności. Może tędy droga? Było napisane, że
niektóre uczelnie chcą to wdrożyć od października, a inne w niedalekiej
przyszłości. Nie wiem, ilu jest studentów, ale pewnie ze 100.000, może
dałoby to już wartość krytyczną żeby zacząć wdrażać punkty akceptujące?
ST