[Karty] Re: [Karty] RE: [Karty] Re: [Karty] Czy dożyjemy takich terminali w Polsce?

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 23 Jul 2004 13:34:26 +0200

> to trzymaj w bielizniarce 10 zl na czarna godzine (na buleczki)  :-)
> swoją drogą to wiecej jest bankomatow niz piekarni, a spadek liczby
> transakcji na kwotę do 15 zł nikogo nie zaboli - bedzie wrecz ulgą dla
> sprzedawców
> *** blad ***

Napisałem, że zdarza mi sie to dość rzadko. Ale nie uważam, żeby całkowite
skasowanie tego typu transakcji było dobrym rozwiązaniem.
Co innego świadomośc kupująch - jest wielu, którzy są skłonni płacić każde 5
zł kartą co budzi zrozumiałą irytacje sprzedawców i ja to rozumiem.
Może jednak zacząć ich jakoś "wychowywać"?

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG