[Karty] Re: [Karty] Czy dożyjemy takich terminali w Polsce?

Bogusław Łado¶ karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 23 Jul 2004 12:16:55 +0200

Przemysław napisał:

> bankomatu mam 10 minut piechot± i nie zawsze mi się chce.
> Także s±dze, że nie tędy droga, bo takie rozwi±zanie spowoduje spadek
> ilo¶ci transakcji. Trzeba szukać jakiego¶ kompromisu.

to trzymaj w bielizniarce 10 zl na czarna godzine (na buleczki)  :-)
swoj± drog± to wiecej jest bankomatow niz piekarni, a spadek liczby
transakcji na kwotę do 15 zł nikogo nie zaboli - bedzie wrecz ulg± dla
sprzedawców
*** blad ***