[Karty] Re: UJ wprowadza elektroniczne legitymacje studenckie

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 17 Jul 2004 11:01:40 +0200

PJO> Heh - a ja dzisiaj około 11.50 zostawiłem auto w Crackowie na parkingu
PJO> na Zwierzynieckiej. Dostałem kartę zbliżeniową (z wyglądu jakiś HID) i
PJO> po powrocie wręczyłem kartę parkingowemu w budce. Ten zbliżył ją do
PJO> czytnika, a na ekranie monitora podłączonego do komputera z wingrozą i
PJO> drukarką fiskalną pojawiło się znane łindoł z białym krzyżykiem na tle
PJO> czerwonego koła, a obok informacja o fatalnym errorze. Parkingowy
PJO> zrobił reset maszyny i spróbował jeszcze raz. Bez zmian. W końcu
PJO> westchnął, wyciągnął z szuflady zeszyt, odszukał w nim, że "wjechał
> [...]

no i co sie smieje. to swiadczy tylko dobrze o krakowskich parkingach
- ciekawe czy w katowicach na parkingach maja procedury awaryjne :-)))
a tu prosze - dane w pelni zbackupowane :)

G.