[Karty] Re: UJ wprowadza elektroniczne legitymacje studenckie

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Jul 2004 19:15:42 +0200

Wierzbicki, Mariusz  HTI/PL/KRK wrote:
> Kilkuset studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego dostanie w październiku na
> próbę elektroniczne legitymacje.

Heh - a ja dzisiaj około 11.50 zostawiłem auto w Crackowie na parkingu
na Zwierzynieckiej. Dostałem kartę zbliżeniową (z wyglądu jakiś HID) i
po powrocie wręczyłem kartę parkingowemu w budce. Ten zbliżył ją do
czytnika, a na ekranie monitora podłączonego do komputera z wingrozą i
drukarką fiskalną pojawiło się znane łindoł z białym krzyżykiem na tle
czerwonego koła, a obok informacja o fatalnym errorze. Parkingowy
zrobił reset maszyny i spróbował jeszcze raz. Bez zmian. W końcu
westchnął, wyciągnął z szuflady zeszyt, odszukał w nim, że "wjechał
pan o 12.00", wyciągnął z szuflady kalkulator, przemnożył dwie liczby,
wypisał na bloczku paragon, przyjął zapłątę i wydał resztę.

Wot tiechnika...

:-)))