[Karty] Re: [Karty] Re: Najlepsze naszym zdaniem karty obciążeniowe lub zbliżone

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jul 2004 18:30:11 +0200

Dnia 2004-07-15 17:35, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> To znaczy? Ja właśnie wynegocjowałem sobie z Citkiem opłatę za kolejny
> rok 10 zł, opłatę za kartę dodatkową 0 zł i opłatę za pakiet
> bezpieczeństwa 0 zł miesięcznie. To chyba nie jest drogo? ;-)

Takie stawki są w porządku, ale zwykły człowiek płaci tyle co w tabeli
opłat. Gdybym komuś miał polecać taką kartę, to przecież on na starcie
nie uzyska takich cen.