[Karty] Re: [Karty] Re: Najlepsze naszym zdaniem k arty obciążeniowe lub zbliżone

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jul 2004 18:19:35 +0200

PJO> To znaczy? Ja właśnie wynegocjowałem sobie z Citkiem opłatę za kolejny
PJO> rok 10 zł, opłatę za kartę dodatkową 0 zł i opłatę za pakiet
PJO> bezpieczeństwa 0 zł miesięcznie. To chyba nie jest drogo? ;-)

No dobra, jak to zrobiłeś? Bo ja niechcący, po prostu chciałem oddać
jedną kartę ze względu na opłatę roczną i zaproponowano mi anulowanie
tej opłaty. Mówisz, że mogę zadzwonić i najbezczelniej w świecie
zaproponować, że nie będę płacił również tych 6,50? :-)

--
Łukasz Kowalczyk