[Karty] [Karty] Re: ponoć autentyk

Piotr Kubinski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 14 Jul 2004 16:53:57 +0200

>Ostatnio obserwowałem "straż pocztową" w osobie strażniczki.
>Wiek ok. 55, powolna, tęga pani.
>I tak się zastanawiam : po co takie pozory? :)
>
>Przemysław

Groznie wygladajacy a zwlaszcza uzbrojony straznik w wypadku napadu skonczy
tragicznie bo przez napastnikow jest odbierany jako najwieksze zagrozenie.
(Angielscy policjanci 'Bobi' nie nosza wcale broni).
Wieksze bezpieczenstwo zapewnia oszklona, dobrze widoczna z zewnatrz
placowka, gdzie nie ma straznika texasu lub jest Pani, ktora ewentualnie
wyprosi awanturujacego sie delikwenta w stanie wskazujacym.

pozdrawiam,
Piotr