[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [K arty] Re[2]: ODP: [Karty] ponoć autentyk

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Jul 2004 23:38:53 +0200

P> Ja jako "nie inżynier" objaśnie na przykładzie mojej pralki Miele.
P> Na dole pod klapką do filtra jest cięgło do awaryjnego otwierania drzwiczek.
P> I w banku by musiało być tak samo, bo jak nie ma prądu a UPS`a raczej też
P> nie ma, to co komu po przycisku?

ja, jako humanista, to nawet takiej pralki nie mam. w mojej drzwiczki
otwiera sie uzywajac sily fizycznej :) powtarzam - nie wiem jak to
dziala, faktem jest, ze przy wszystkich drzwiach z kontrola dostepu sa
tajemnicze PRZYCISKI awaryjne. nie wiem jak to dziala, i w zasadzie
niezbyt mnie to interesuje :)

G.