[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re[2]: ODP: [Karty] ponoć autentyk

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Jul 2004 23:29:11 +0200

> ja sie tam nie znam. ale PJO jest inzynier, to zaraz nam objasni :)

Ja jako "nie inżynier" objaśnie na przykładzie mojej pralki Miele.
Na dole pod klapką do filtra jest cięgło do awaryjnego otwierania drzwiczek.
I w banku by musiało być tak samo, bo jak nie ma prądu a UPS`a raczej też
nie ma, to co komu po przycisku?

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG