[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 12 Jul 2004 21:46:26 +0200

Krzysztof Kowalski wrote:

> koszt

> Wycena jest całkiem sensowna. Ja tu kosztów nie będę podawał :) I teraz
> pojawia się druga kwestia - trzeba to zrównoważyć przychodami (bądź
> oszczędnościami) po drugiej stronie. 1,5-5 mln USD to ogromna kwota i bardzo
> trudna do zwrócenia się w naszych realiach.

Uśrednijmy - 3 miliony dolarów na 0,5 miliona klientów (bo o tym
mówiliśmy, prawda?). Daje to zawrotną kwotę 6 dolarów na kartę. 24 złote.

Czy ktoś moze przypomnieć, jaka jest cena roczna karty w tym własnie banku?
:-P

Chyba troszkę, Krzysztofie, przesadziłeś...

M.