ODP: Re: Re: [Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 09 Jul 2004 15:04:29 +0200

> kredytowej,> nie Krzysztofa Kowalskiego :-)) a tu mu ciagle
> wyciagi przychodza ;P
>
> No nie chcemy Cię konfundować jeszcze bardziej ;))))

jestem otwarty na wszelkie konfundujace propozycje :)))
a wlasnie pare dni temu (po pol roku) poszedlem i wypowiedzialem umowe w
placowce, wiec jest szansa, ze wyciagi przestana przychodzic. a zrobilem
to tylko dlatego, ze CUF jest w tym samym budynku, gdzie pracuje, a
dokladniej rzecz biorac, moja podloga jest ich sufitem :)

G.